2010-2011 Diyanet Vakfı Burs Başvurusu Sonuçları Açıklandı

Bu Konularada Gözat

140 Yorum

  1. memo diyor ki:

    valla helal olsun:)

  2. merve diyor ki:

    Allah aşkına aralığın son günleri hala açıklanmadı mı ben neden bulamıyorum :(

  3. samet diyor ki:

    arkdaslar bu yilin burs snuclari aciklndimi sayfada aciklndi yzyr kimi arkadaslar yorumlarda aciklndi yzyr ama bn su snuclari bulmyrm

  4. nihaş diyor ki:

    2012 2013 burs başvuruları ne zaman ve hangi siteden açılacak

  5. fatih diyor ki:

    ben 2010-2011de basvurdum almaya hak kazandınız dedı…1 sene boyunca baktım…umıdımı kestım yatmamıstı ama o zamandan berı bakmıyorum…yatırdılarsa helal olsun…yatırmadılarsada saglık olsun..nede olsa yardım bursu…hakkımla kazanmadım arkasını arastırsam ister verırler ıster vermezler benım bu durumda hakkım olacagını zannetmıyorum varsada helal olsun…

  6. okan diyor ki:

    arkadaşlar para nereye yatıyor başvurdum sonuçlar açıklandımı

  7. metin diyor ki:

    arkadaşlar sonuçları nereden öğrenebilirim? ve para nereye yatıyor acaba? yardımcı olursanız çok sevinirim.

  8. tulin diyor ki:

    ne kadar yatırdılar??

  9. tulin diyor ki:

    ne kadar yatırıyorlar??

  10. beyhan diyor ki:

    cogu kısıye yatmıs cogu kısıye yatmamış para.nıyee heveslendırıosunz bu mılletı yaa. bzımkıler sonra mı yatacak hıç mıı vermıceksınız bılen bırı soylesın

  11. mustafa diyor ki:

    herkesin ki yatırılmış ama benim hala yatırılmadı burs çikmış ama kimse yatırmıyor vazmı geçtiler acaba……….

  12. ahmet diyor ki:

    benim burs yatmadı öğrenci belgemi ingilizce olarak gönderdiğim için burs yatmamış acaba yeniden göndersem olurmu bu konuda biligisi olan varsa lütfen cevap yazsın

  13. muhamed diyor ki:

    yattı arkadaslar paralarımız:D

  14. cemre diyor ki:

    şu burslar yatacaksa yatsın yapacağınız hayrı ağzımızdan burnumuzdan getirdiniz ya !!!!

  15. mehmet diyor ki:

    arkadaşlar benım tahminim en gec 1 nisanda yatmalı oda pazara denk gelıyo yanı perşembe gecesi 12den sonra yatmalı dıyorum :)

  16. FATİH diyor ki:

    bu burslar yatsın artık öğrenciyiz cepte 5 kuruş para yok

  17. Sümeyra diyor ki:

    Burslar ne zaman yatacak bilgisi olan varmı

  18. Sümeyra diyor ki:

    Ne zaman yatacak bu burslar daha ne kadar bekleyecez

  19. emrah diyor ki:

    arkaslar bu senenin bursu ne zaman yatıcak bilgisi olan var mı

  20. arda diyor ki:

    sayfayı açmak için görüntüleyici (XRSMT) görüntüleyici dosya biçiminde açarak girebilirsiniz arkadaşlar.

  21. furkan diyor ki:

    tc mı yazıyorum açılmıyo sitede bi sorun mu var ???

  22. ömer diyor ki:

    arkadaşlar adresi bilen varsa paylaşsın evrakların hepsi tamam tek adres yok

  23. alime diyor ki:

    arkadaşlar bu evrakları hazırladım ama sisteme giremediğim için adresi bilmiyorum ve gönderemiyorum bilen birileri yardsımcı olabilir mi lütfen?

  24. elif diyor ki:

    arkadaşlar tc mi yazıyrm ama sonuçlar çıkmıyo biri yrdmcı olabilr mi?

  25. idris diyor ki:

    yav arkadaş bu ne t.c yazıyorum olmuyor şifreyi giriyorum olmuyo istemiyorum paranızı

  26. melike diyor ki:

    Allah aşkına bu ne ya…. madem iyi bir şey yapıyorsunuz bari şu siteyi yenileyin, sorunları giderin ne bileyim bir şeyler yapın yani… Sisteme giriş yapın diyor nereye yapabiliyorsun mümkün mü???? neden sonuçlara bakılmıyor, giriş yapılamıyor??

    • Zehra diyor ki:

      bu siteden girilmiyor o yüzden tdv sitesinden gireceksiniz türk diyanet vakfının kendi sitesinde eğitim yardımı başlığını bulup tıklayın orda bulabilirsinz tc numaranız ile girmeniz yetiyor zaten

  27. Fatih diyor ki:

    Ya neden çıkmıyor sonuçlar. TC mi yazıyorum yine de çıkmıyor..

    • Zehra diyor ki:

      Evet bende yazıyorum çıkmıyor, eksiksiz doldurun diyor.Acaba burs çıkmadı mı demek bu?

  28. murat diyor ki:

    burs sonucuna bakamıyorum sifreyi unuttum tc yazıyorum gene olmuyor nasıl ögrene bilirim bilgisi olan varmı

  29. nur diyor ki:

    Burs sonuçları ne zaman açıklanacak ????

  30. yusuf diyor ki:

    şubat ayı içerisinde burs sonuçlarının açıklanacağını söylüyorlar doğrumudur bilen veya gören mevcut mu…

  31. esma diyor ki:

    2012 diyanet burs sonucu ne zaman açıklanacak … bilgisi oan var mı?

  32. sümeyye diyor ki:

    ya ben yanlışlıkla iş yeri açma belgesini göndermiştim siz onu bana göndeaman açıklancak kaç ay oldu nercektiniz gönderirseniz sevinirim ayrıca burs sonuçları nezaman açıklancak kaç ay oldu bekliyoruz okul bitcek

  33. ibrahim diyor ki:

    ya arkadaşlar benim 1. burs yeni yattı ikinci ne zamn yatıyor bi bilgisi olan var mı (geç oldu ama yine de teşekkürle
    )

  34. vildan diyor ki:

    merhabalar ilk bursum yattı.peki ya ikincisi ne zaman yatıcak bilgisi olan varmı??

  35. mehmet diyor ki:

    Yeter be nisan 15 oldu halen parayı yatırmamışlar bunlar bizimle dalga mı geçiyorlar 100 TL ye yakın zaten zarar ettim bunların yüzünden verecekleri 200 lira ne faydası olacak ki bıraksınlar milleti kandırmayı yok bilmem bu eksik eksik olan belgeyi gönderiyorsun (eksik belge diye bişe de yok) tamam diyorlar yatıracağız parayı diyorlar ama gel gör ki hepsi yalan ben bunları Allah’a havale ediyorum bıraksınlar yalan konuşmayı delikanlı gibi vermiyoruz desinler

  36. kafkasyalı diyor ki:

    Bunlar daha birbucuk ay önce göderdiğim evrağı icelememişler nasıl komisyonsa vermeye niyetleri olmayınca……….

  37. oflinin biri diyor ki:

    ya bursluluğu kazandım ama halendaha vermediler…

  38. fatih sahin diyor ki:

    arkadaşlar benım yattı cuma gunu belgesı eksık olanlara yatmadı ben aradım ole dedıler
    eksık olanlar tamamlasın nısanın 20 si gibi yatacakmış ama kesın orayı arayıp sorun belgelırn ulasıp ulaşmadınıda sorun

    • hüseyin diyor ki:

      arkadaş ben tamda gönderdim bana vermediler buna ne diyon neymişim imam çocuğu değilmişim ya buna nedersin peki kazandığıma dair neden bilgilendirme yaptılar hadi sana soruyurum .

    • hüseyin diyor ki:

      vermiyordunuz diyemi bana kazandın dediniz?

  39. srf diyor ki:

    arkadaşlar aradım ben diyaneti artık dayanamadım p.tesi inşallah yatacak dediler eğer sizinde yatmamışsa bi aramakta fayda var hiç yoktan bi belgeyi kabul etmeyip tekrar istiyorlar…benim eksikti faxlamamı isstediler dün faxladım..p.tesi hesabınıza yatacak dediler genel olarak da p.tesi yatırılacakmış. eğer yine yatmazsa belgenizde eksiklik vardır diye yatmamıştır. o zaman muhakkak arayıp sorun belgeyi tamamlayıp faxlayın en kısa sürede yatıracaklar o zamn…

  40. cihat diyor ki:

    arkadaşlar hiç kimse bilmiyo ne zaman yatacağını herkes farklı bişey sölüyo artık atmye gidip eli boş dönmekten hepimiz yorulduk…

  41. melike diyor ki:

    arkadaşlar benim de bursum yatmadı.belgelerden ikametgah demissiniz ama ben ve arkaşlarım öyle bise göndermedik.yani istemiyorlardı nerden çıkardınız bu evrakları anlamadım.topu topu 4 evrak filan istemişlerdi.benmı yanılıyorum bilgilendirirseniz sevinirim malum diyanetten haber yok herzamnkı gibi.

  42. mustafa diyor ki:

    arkadaşlar cuma yada haftaya salı felan yatacak dediler ben aradım.Artık yatar herhalde.Herkeze hayatta başarılı olup öğrencilere burs verirken nelere dikkat etmemiz gerektiğini unutmayız inşallah.

  43. hasan diyor ki:

    faksla ankara adresine gönderebilir miyiz bilgisi olan var mı?

  44. nuri diyor ki:

    arkadaşlar ayın 15i geldi geçiyor bursu yatan var mı benim daha yatmamış da

  45. furkan diyor ki:

    arkadaşlar benimde belgelerde eksiklik vardı hallettim mart ayının ortasnda yatar dediler bugun baktım hala yatmamış yattıgı zaman size haber vericem fakat yatmayan arkadaşlar 15ine kadar belgelerinizi tamamlamadıysanız bidahaki aya kalır benden sölemesi gçen ay 16 sında belge gönderdim 17sinde halledildi ama mart ayının ortasında yatar dediler sanırım burs ödemelerini her ayın 15-16 gibi yapıyolar

  46. fatih şahin diyor ki:

    bende eksık olan evraklarımı yolladım ama hala yatmadı ne zaman yatacak bu burs bılen varmı bır de aradıgım zaman evrakların tam olup olmadını soyluyolarmı lutfen yardımcı olun bana

  47. numan diyor ki:

    selam herkese arkadaşlar.size çok önemli haberim var diyanet bursu martın 20 sinde yatacak aradım bana öle dediler vallahi diyorum.yemein ederim tabi sonradan dönmeseler sözlerinden.

  48. emine diyor ki:

    evet benimde öğrenci belgemin tarihinde hata oldugunu söylediler tekrar göndersem yeniden dilekçede yazmam gerekiyor mu ve hangi adrese göndereceğim??????

  49. cihat diyor ki:

    arkslar bnm burs daha yatmadı bu bursla ilgili bilgisi oln varsa bilgisini bizimle de paylaşabilir mi :??

  50. Muhammet diyor ki:

    öğrenci belgemde sınıfım yazmıyormus neyse evrakları tekrar yolladım dilekçede yazdım cuma günü aradım açmadılar tel i pazartesi arayacam bidaha geçen yıl bu kadar arıza çıkmamıstı parası yatmayan arkadaşlar sizde arayın eksiğiniz vardır mutlaka Vesselam.

  51. enis diyor ki:

    Arkadaşlar ailenize ait ilden ikametgahı kendi adınıza aldıysanız kabul edilmiyor anne yada babaya ait ikametgah istiyorlar o yüzden yatmıyor burslar arayıp eksik belgenizi yollarsanız yatacaktır ben de aynı şey oldu şuanda aradım belgem ulaşmış martın 20sine kadar yatacak mış saygılar

  52. hatip diyor ki:

    mrb benım gibi mahdur öğrenciler.. bu burs denilen şey verilmıyo muu artık iyiki diyanet büyük bi kurum yoksa işim iş bu kadar fazla para veriyo kii bi de verecekleri de çok fazla ……artık ver bu 2 kurusu beklıyozz…

  53. zeynep diyor ki:

    ya ben aradm diyaneti yok şu belge eksik yok bu belge diyolar..eğer öyleyse neden bilgilendirme mesajı yollamıyorlar.bilseydik önceden yollardık eksik belgeleri..

  54. ahmet diyor ki:

    değerli arkadaşalar herkesin bursu yatar inş devletimz saolsun eksik bilgileriniz olabilir diyanet vakfını arayın şu burak arkadaş boş konuşuyo 15 falan ne biliyoun yatıyo herkesin parası yavaş yavaş…

  55. Kenan diyor ki:

    Arkadaşlar diyaneti arayın gereken bilgiye oradan yani en sağlıklı şekilde ulaşın benim belgelerden biri eksikti onu istediler en iyisi sizde arayın sizin de belgeniz eksik olabilir:-)

  56. burak diyor ki:

    yatmayanlara martın onbeşinde yatacagını soylemıstım hala neden cevap vermıyosunuz dıyon yaa gulıstan

  57. ali diyor ki:

    bana yattı 200 lira veriyolar

  58. gülistan uslubaş diyor ki:

    evt arkadaşlar benimde yatmadı napmamız lazım hiç kimse bu yazdıklarımı görmiyomu acaba bi cvp varseler

  59. yusuf diyor ki:

    biz üç kardeşiz kardeşimn bırıne yatdı ikimz bekliyoruz ne zaman yatacak:::)))

  60. gülsen diyor ki:

    arkadaşlar benimde ösym sonuç belgemin onaylanması gerektiğini söylediler parayı alan arkadaşlar nereden onaylattıklarını söyleyebilirler mi ?

  61. esra akça diyor ki:

    benim bütün tanıdığım imam çocukları na yatmış benim hesapta hala bi şey yok ne yapmam lazım

  62. merve diyor ki:

    martın basında mı yatacak acaba … ne sacmalık bu yardım mı bulamadılar yeterınce de başta istemedikleri belgeleri şimdi isteyerek oyalıyorlar insanları

  63. sema diyor ki:

    benimde görev belgesinin üstünde tarih eksikti yeniden gönderdik ama arkadaşın dediği gibi martın başında yatıracaklarmış.

  64. burock diyor ki:

    yatmayan arkadaşların bursu martta yatıcekmiş geçmiş olsun ..

  65. burock diyor ki:

    diyanet vakfını bi aramanızı tavsiye ederim gereken bilgiyi en doğru vercek olanlar anlar sonuçta resmi sitelerinde ulaşabileceğiniz telefon numaraları var.. benim de henüz yatmadı inşaallah en kısa sürede yatar .

  66. mustafa diyor ki:

    benim hesabada yatmadı arkadaşlar.Yatan varmış galiba.Bilgisi olan paylaşsın lütfen.ACABA 1 ci dönem zayıfı olanlara yatmıyor mu?

  67. ESOGÜ diyor ki:

    arkadaşlar benim de yatmamış yardım edebilecek olan yada yapabileceğim bişey varsa söyleyebilirmisiniz .. benim de yatmamış…

  68. ozan diyor ki:

    arkadaşlar istenen belgelerde osym yerleştirme sonucunu gösterir belge dio onaylı dio.biz onu kime onaylatcaz ünive mi notere mi yardımcı olur musunuz acil lütfen.

  69. burak diyor ki:

    bursu hala yatmayan var mı ?????????

  70. mürsel diyor ki:

    ya bana-da yatmadı :(

  71. muhammed diyor ki:

    benimki de yatmamış daha. sırayla mı yatırıyolar acaba. bide yorumları okudum. bilgisi olan biri çıkıp herşeyi açıklasın. rica ediyorum

  72. Muhammet diyor ki:

    Dün akşam baktım yatmamıştı halen mail falanda yok ne sırasına göre yatırıolar öncelik ne anlıyamadım :D

  73. srf diyor ki:

    bende baktım bugün yatmamıştı neye göre yatırıyorlar aceba..çok merak ettim ha…

  74. zynp diyor ki:

    bana hala yatmadı mesela

  75. zeynep diyor ki:

    bana hala burs yatmamış ya..endişelendim bak şimdi..yatmayan var mı başka?

  76. melis diyor ki:

    arkadaşlar bana hala yatmadı yatmayan var mı.

  77. enes diyor ki:

    arkadaşlar ne zaman yatacağına dair bilgisi olan var mı

  78. anıl diyor ki:

    merhaba sema bnde bgün sat 4 de bktım burs flan yoktu yatmamştı ya diyaneti ara istersn bi ok kib

  79. zeynep diyor ki:

    yaa bana mail falan gelmedi mail gelmesi gerekiyomu parada yatmamış

  80. irem diyor ki:

    Benimki yatmamış başka bursu yatmayan var mı??

  81. berna diyor ki:

    arkadaşlar sanırım sırayla yatırıyorlar mail geliyormuş yatırdıkları zaman.. en azından yatırmaya başlamışlar buda bi gelişme :D

  82. dolunay diyor ki:

    benimde yattı arkadaşlar

  83. ilknur diyor ki:

    burs yatmış arkadaşlar ben aldım:D

  84. yekdil diyor ki:

    evet arkadaslar burs yattı bn aldım. size dediğim tarih de yatmadı ama bigün sonra yattı işte :)

  85. beşiktaş diyor ki:

    arkadaşlar az önce baktım atmye dediğim gibi yatmış 200 tl…güle güle harcayın…:)

  86. mehmet diyor ki:

    ya benim burs da yatmadı ama bütün arkadaşlarımın yatmıs.başka bursu yatmayan var mı bu saat itibariyle

  87. sema diyor ki:

    bursu yatan arkadaşlar varsa bizleride bilgilendirsinler lütfen

  88. sema diyor ki:

    arkadaşlar başka bursu yatan varmı sırayla mı yatırıyorlar bunu anlamadım

  89. sema diyor ki:

    ya ben yarım saat önce baktım yoktu gerçekten yATTI MI

  90. gül diyor ki:

    sen aldın mı parayı

  91. gül diyor ki:

    bugün yattı mı
    arkadaşlar

  92. hüseyin diyor ki:

    bursu yatan varmı

  93. rachid diyor ki:

    burslar yattııı arkadaslar….

  94. beşiktaş diyor ki:

    s.a arkadaşlar.
    gidip bakmadım henüz ama bazı arkadaşlardan 200 tl yatmış diye duydum.inşallah doğrudur.dediğim gibi bakmadım henüz.yanlışsa özür dilerim.bakarsam bugün yine yazarım.

  95. Mehmet Akif Ersoy diyor ki:

    Slm arkadaşlar bursumun yattığına dair e-postama mail geldi bugün…Msjı aynen gönderiyorum Size bilgi olsun diye….İnşallah herkse yatar….Başarılar herkese…

    Sayın: Öğrencimiz ;2010-2011 Eğitim ve Öğretim dönemine ait bir sefere mahsus olmak üzere,hesabınıza 200.TL Eğitim Yardımı yatırılmıştır.Başarılar dilerim.TÜRKİYE DİYANET VAKFI GENEL MÜDÜRLÜĞÜ

  96. ahmtBLKBS diyor ki:

    arkadaşlar bursu yatan var mı

  97. hatip diyor ki:

    hade yaww.. 15 de oldu nerde….

  98. yekdil diyor ki:

    valla arkadaşlar kiminz dioki borc batağında yüzüyorum kiminz de kredi exstresi vs. dio sizi bu 200 tl kurtaracaksa gelin bn vereyim yani :) diyanete bu kadar yüklenmeyin :D bugün para yatacak diye biliyorum diyanette calışan bi arkadş öyle tahmin ettiğini söyledi. inş. yatmıştır…

  99. Samira diyor ki:

    Arkadaşıar ben geçen sene bu burstan yararıandım.200 ıiraıık bursumu mart ayının 2. haftasında yatırmışıardı(bir defaya mahsus oıarak).Bu sene de aynısı oabiıir.Az para değiı Rabbim bu vakıftan razı oısun.Nankörıük etmeyiniz, sabrediniz.

  100. kuheylan diyor ki:

    arkadaşlar ben aradım 15inden sonra yatırılmaya başlanıcakmış kaç para oldugu söylenmedi muhtemelen 200 olucak bir seferliğine

  101. dolunay diyor ki:

    bende bir tek benim yatmadı sanıyrum içim rahatladı beklemedeyizz

  102. ayshe diyor ki:

    slmlar… ögrenci milletinin ya parası yoktur ya da kontörü:):)diyanet paranın adını verdi tadını hala vermiyo:( tam bi tarih de acıklamamıslar kımı 15 de diyo kimi şubat sonu diyo. sayfa da acılmıyo… diyanet şu öğrencilerın duy sesini artık…..

  103. Muhammet diyor ki:

    Tüm hayallerimi bu burs üzerine kurdum bi öğrenci olarak geçen yıl bu zamanlar vermişleri bursu ara tatilde güzel denk gelmişti tatil için masrafları karşıladı bu yıl uzattılar neden böyle yaptılar anlamadım bankaya gidip bakmaktan usandım :D 15 inide bekleriz ne oalcak

  104. fuat diyor ki:

    yatmadımı bu burs daha yaa

  105. hatip diyor ki:

    Slm arkadaşlar ayrıca slm sana yüzünü görmedeiğim diyanet bursu allah cezanı…… yaww yeter artık gel de kavuşalım borç bataklığına düştüm… hadeeee çabuk gelde buluşalımmm ….. :)

  106. ahmtBLKBS diyor ki:

    arkadaşlar 200 tl yatacağı kesin mi

  107. semih diyor ki:

    bakıyorumda bazı arkadaşlar burnumuzdan getirdiler felan dioalr ne yaptılar sanki başvurdun bekliosun çıkınca alacan sanki bişiy yapıosun ya kim verdi size burs 200 lira bide beğenmiyosunuz

  108. numan diyor ki:

    valla arkadaşlar sizlerin yorumlarını okudum. kiminiz verecekler diyorsunuz, kiminizde vemeyecekler diyorsunuz. ama bence inşallah verirler. yoksa babalarımız ve annemiz diyanet vakfının ansiklopedi kitaplarını almasınlar. lütfen onları bize burs vermediler diye o kitapları aldırmayalım.yani onları boykot edelim.kusura bakmayın sizinde kafanızı karıştırdım.herkese teşekkür eder.sağlık ve mutluluklar dilerim.”YA ARTIK BURSU VERİN NE OLUR” YÖNETİCİLERE SESLENİYORUM

  109. ayşe diyor ki:

    yaptığım masrafı karşılasınlar bari…..verecekleri 200 onu da burnumuzdan getirdiler ya

  110. mecnun diyor ki:

    diyanetin bursu rüyalarıma giriyor serap görmeye başladım artık.parayı alan varsa söylesin…

  111. sadık diyor ki:

    15 inde yatıyor arkadaşlar :)))

  112. uğur diyor ki:

    hadi be diyanet kardeş bak kredi extresi geldi seni bekliyorum.

  113. leylâ diyor ki:

    burs başvurusu için onca uğraştım daha burs yok Birinci dönem zaten bitti ne zaman yatacak burs

  114. enes diyor ki:

    “arkadaşlar ben duydum bu sene para vermiceklermiş… sanırım bu sene 15- 20 tane cami inşaatına yardım varmış.bu yüzden ödeselerde yaz sezonunun ortalarına denk gelirmiş” diyen olursa yalandır inanmayın :))) bu kısa şakadan sonra tahminim şubat ayının sonuna doğru yatırırlar .

  115. elf diyor ki:

    şubatın 1’inde
    baktım.hala yatmamış. ne zaman yatacak acaba. hiç bu kadar geciktirmezlerdi.

  116. rıdvan diyor ki:

    beklemedeyiz henüz yatmadı daha eğer yatarsa ilk işim bu siteye gelip bilgilendirmek olacak sizde aynını yaparsanız sevinirim.

  117. mete diyor ki:

    burs alan yokmu ne zaman yatacak haberi olan yok mu

  118. kevser diyor ki:

    bursunu alan hala yok mu yaa ve bı kere mı verlck bu burslar bılen varsa soylyblr mı?

  119. yaren diyor ki:

    lütfen biri bu bursun ne zamn yatacağını biliyorsa söylesin..daha ne bekliyolar anlamadım…

  120. sibel diyor ki:

    15 şubatta wEriLckmş die biLi0rum

  121. meris diyor ki:

    arkadaşlar 2011 diyanet bursu yatan var mı ne zaman ve ne kadar yatırcaklar inş bilen varsa yazsın

  122. osman diyor ki:

    ne zaman ödeyecekler bu parayı bilen varsa söylesin tarihini beklemekten (haydoya) döndük yaniii

  123. kaana diyor ki:

    yatmadı daha. 17sinde yatcak diye biliyodum ama.

  124. yasin gümüş diyor ki:

    arkadaşlar parası yatan varmı…

  125. rachid diyor ki:

    2010-2011 diyanet burs parası yatan var mı?yatan varsa söylesin….

  126. mücahit diyor ki:

    arkadaşlar 2010 2011 eğitim die devam eden bır yazı var tıklaın gelıo ordan bakın allah haırlrsı ile kullanmak nasıp etsn

  127. rojda diyor ki:

    arkadaşlar cevaplarınızı bekliyorum dört gözle

  128. rojda diyor ki:

    ya arkadaşlar nerden bakabilirm diyanet bursu sonuçlarına lütfen yardımcı olun

  129. mehmet diyor ki:

    bikewreliğe mahsussa 200 lira muhtemelen devamlı olursa 100 tl aylık…. açamadım arkadaşlar bende açabilen varmı…

  130. muhammed diyor ki:

    ya hersey guzelde cıktı ama..burs ne kadar bilen varmı??

  131. kübra diyor ki:

    mavi linke tıklayacaksınız arkadaşlar

  132. sümeyye diyor ki:

    ya bu burs sonuclarına nıye gırılmıyor. nalet olsun bole nete yaa. kyk acılmaz dıyanet acılmaz sonra da kufur ve hakaret ıceren mesaj yazmayın dıolar. butun kufurlerı ettm zaten ıcımden valla

  133. hicret diyor ki:

    acıklanmıs dıyanet bursu ama dıyanet sayfanız acılmıyo

  134. cemal diyor ki:

    burs sonuçları açıklandı iyi güzelde.sonucu bakmak için kolayca bir yol görünmüyo.yardımcı olurmusunuz?

  135. samet diyor ki:

    bu yılki diyanet bursları açıklan dı mı?açıklandı veya açıklanırsa hangi siteden direk ulaşabilirim.

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Şu HTML etiketlerini ve özelliklerini kullanabilirsiniz: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>